Od 24. do 26. júna sa naše pražské servisné centrum premenilo na dynamické miesto výmeny znalostí a spolupráce. Školenie Operation Excellence, ktoré odborne viedla Sharon Hartley, sa zúčastnilo približne 20 špecializovaných odborníkov z piatich rôznych krajín.
Vďaka vedeniu Mihaely Artis, Managing Director EE, školenie ťažilo z prenikavých diskusií a posilnenej kultúry excelentnosti.
Školenie sa zaoberalo kritickými oblasťami prevádzkovej efektivity, riadením zdrojov a stratégiami zameranými na zákazníkov, čo podčiarkuje náš pevný záväzok k neustálemu zlepšovaniu.
S výhľadom do budúcnosti netrpezlivo očakávame Modul 2, ktorý je naplánovaný na koniec septembra opäť v Prahe a s rovnako nadšenými účastníkmi. Pod vedením Mihaely sme spoločne odhodlaní dosiahnuť bezkonkurenčnú prevádzkovú dokonalosť.
Zostaňte naladení na ďalšie aktualizácie a poznatky, ako budeme pokračovať v tejto ceste.