Kontajnerové kancelárie

Kontajnerové kancelárie pre pohodlnú prácu

Naše kontajnerové kancelárie ponúkajú rýchle priestorové riešenia a trvalo a pružne sa prispôsobujú vášmu obchodnému modelu. Vrátane nevyhnutného technologického vybavenia.

Prenájom alebo predaj kontajnerové kancelárie

Vďaka SMART OFFICE ponúka ALGECO inteligentné riešenie Vašich požiadaviek na priestor: architektonicky prepracované kontajnerové kancelárie, ktoré sú pripravené na nasťahovanie za pár týždňov a spĺňajú vysoké štandardy, pokiaľ ide o individualitu, pohodlie a udržateľnosť. Zároveň zostávajú miestnosti vždy flexibilné a sú pripravené na ekonomický, organizačný či personálny rozvoj spoločnosti.

Spĺňame všetky požiadavky moderného sveta práce - vrátane rýchlosti, s akou sa menia potreby spoločností: Počas iba desiatich týždňov pre vás postavíme inteligentnú zasieťovanú kontajnerovú kanceláriu alebo administratívnu budovu s potrebnou bezpečnostnou technológiou a vhodným financovaním - či už sa jedná o prenájom, alebo predaj.

Naše kontajnerové kancelárie sú vhodné pre:

  • Priemysel
  • Obce a mestá
  • Správne orgány
  • Zdravotná starostlivosť
  • Finančný sektor
  • Obchod a gastronómia
  • Logistika
  • Stavenisko

Kontajner ako kancelária: výhody

Kontajnerové kancelárie z kontajnerov od ALGECO sú odpoveďou na výzvy našej doby. Priestory pre prácu musia byť ihneď k dispozícii a sú potrebné tam, kde zamestnanci potrebujú krátke dopravné trasy a vynikajúcu infraštruktúru.
Reštrukturalizujete svoju spoločnosť? Rastiete rýchlo, ale stále si nie ste istí, kde je cieľ? ALGECO splní vaše potreby v rekordnom čase: budovu s rozlohou 1440 metrov štvorcových zo 100 modulov je možné obsadiť už po ôsmich týždňoch.

Prispôsobenie plánovania, inteligentná skladba modulov a výber vhodných materiálov a technológií vytvárajú sofistikované riešenia miestností, ktoré optimálne podporujú príslušný obchodný model a podporujú kreatívne vstupy.
Pri riešení SMART OFFICE si zákazníci často vyberú jeden z našich produktových radov s rôznymi vlastnosťami vybavenia.

  • Rýchle dodanie kontajnerových kancelárií v priebehu niekoľkých týždňov
  • Krátkodobé využitie
  • Inovatívne telekomunikácie a technológie orientované na budúcnosť
  • Príjemné pracovné prostredie a osvetlenie
  • So službou SERVIS 360°: na prianie s kompletným vybavením interiéru
  • Flexibilné pripevnenie alebo demontáž jednotlivých modulov až po možnosť premiestnenia celej budovy

Niektoré z našich realizácií kontajnerových kancelárií

S ALGECO môžete stavať s ľahkosťou, pretože my sa o všetko postaráme. Takže sa Vy môžete sústrediť na to, čo je dôležité – vaše hlavné podnikanie.

 

Administratívna budova pre pracovníkov
Administratívna budova pre pracovníkov
Zobraziť
Modré kontajnerové kancelárie zo série Advance PLUS od spoločnosti ALGECO.
Kontajnerové kancelárie zostavené z nášho radu Advance PLUS k vznikajúcim výrobným halám
Zobraziť
Rozsiahla administratívna budova z kontajnerových kancelárií s kompletným vybavením
Rozsiahla administratívna budova s kompletným vybavením
Zobraziť
Rokovacia miestnosť a zázemie stavby z našich kontajnerových kancelárií
Rokovacia miestnosť a zázemie stavby z našich kancelárskych kontajnerov
Zobraziť
Kompletné zázemie a servis pre zákazníka v Dobříši
Kompletné zázemie a servis pre zákazníka v Dobříši
Zobraziť
Kontajnerové kancelárie pre administratívu a logistiku
Kontajnerové kancelárie pre administratívu a logistiku
Zobraziť

Kontajner kancelária: vybavenie

Vďaka jedinečnej službe SERVIS 360° umožňuje spoločnosť ALGECO konštrukciu nových kontajnerových kancelárií pohodlnejšiu než kedykoľvek predtým. Sústredíte sa na svoje hlavné podnikanie, my sa postaráme o zvyšok. ALGECO pre vás stavia až do požadovanej fázy expanzie. Naše komplexné služby dopĺňajú balíčky služieb prispôsobené vašim potrebám za atraktívnych podmienok. Využite balíček Economy , balíček Comfort alebo balíček Premium.

Rovnako ako budovy má služba SERVIS 360 ° modulárnu štruktúru a zahŕňa všetky dôležité služby súvisiace so stavebným projektom: poradenstvo, plánovanie, doprava, montáž, inštalácia, komunikácia, IT, bezpečnosť, nábytok a správa budov - všetko od jedného dodávateľa. Zákazníci si môžu z rôznych služieb vybrať správnu voľbu a využiť vyskúšané a optimálne zostavy.

Moderná kancelárska infraštruktúra má v kontajnerových kanceláriách osobitný význam. Za týmto účelom vyvinula spoločnosť ALGECO svoju komplexnú službu Data-Net- Service , ktorá kombinuje modulárne sieťové a telekomunikačné riešenia s najvyššou mierou flexibility, zabezpečenia a výkonu. Modulárne zariadenia pre prístupové body WLAN, zásuvky a tiež sieťové a telefónne pripojenia pre telefonovanie VoIP sú ideálne pre modulárne kontajnerové kancelárie a administratívne budovy.


Kancelársky priestor v kontajnerovej kancelárii. Štyri pracovné miesta so stolmi a červenými stoličkami.
Vzdušný kancelársky priestor v kontajnerovej kancelárii so sedadlami pre klientov.
Elegantný a minimalistický kancelársky priestor s množstvom svetla v kontajnerovej kancelárii.
Kancelársky priestor:
  • Flexibilné usporiadanie interiéru: samostatné pracoviská, otvorené kancelárie, coworking alebo miestnosti think tankov
  • Vnútorné vybavenie prispôsobené požiadavkám zákazníka
  • Svetlá a priateľská pracovná atmosféra
  • Rýchle dodanie
Konferenčné miestnosti:
  • Modulárne sieťové a telekomunikačné riešenia
  • S kompletným vnútorným vybavením podľa požiadavky
  • Svetlé a príjemné priestory
  • Pripravené na okamžité použitie
Konferenčná miestnosť pre 10 osôb v kontajnerovej kancelárii s množstvom svetla.
Konferenčná miestnosť v kontajnerovej kancelárii pre veľký počet ľudí s polkruhovým sedením.
Konferenčná miestnosť s niekoľkými sedadlami. Táto miestnosť v kontajnerovej kancelárii je vhodná napríklad na školenia.
Spoločné miestnosti:
  • Príjemné prostredie
  • S kompletným vnútorným vybavením na vyžiadanie
  • Rýchle dodanie
Kuchyňa a jedáleň:
  • Vybavenie podľa balíčkov v rôznych úrovniach kvality
  • Individuálne vnútorné a vonkajšie vybavenie
  • Tiež ako priestorové riešenie s perspektívou
Bufetová kuchyňa pri kontajnerových kanceláriách.
Spoločná jedáleň pre zamestnancov kontajnerových kancelárií.
Menšia kuchyňa pre menší okruh zamestnancov.
Uteráky a iné hygienické vybavenie.
Mobilné toalety a pisoáre v sanitárnych kontajneroch.
Mobilní toaleta a pisoár uvnitř sanitárních kontejnerů.
Sanitárny kontajner:
  • Ideálny doplnok k dočasným budovám
  • Toaleta, umývadlo a pisoár so sanitárnymi štartovacími sadami na vyžiadanie
  • Čistota a ľahká údržba
  • Bezbariérové riešenia

Náš 360° SERVIS

Nábytok a design

Od mobiliáru až po design budovy

 

Ochrana a bezpečnosť

Využite naše bezpečnostné balíčky

 

Energie a technológie

Dokonale vybavené najmodernejšou sieťou a komunikačnými technológiami

 

Plánovanie a podpora

Naše komplexné varianty riešenia

 

Kontajner kancelária: cena

Cena za kontajnerovú kanceláriu je individuálna a závisí od vybraného modelu a úrovne vybavenia. Rôzne systémové rady, ako ECONOMY, ADVANCE, alebo PROGRESS, umožňujú klientom vybrať si riešenie zodpovedajúce ich špecifickým potrebám a rozpočtu.

Pokiaľ máte záujem o konkrétne informácie ohľadom cien kontajnerových kancelárií, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení detailne prerokovať vaše potreby a spoločne s vami vybrať optimálne riešenie. Počas tohto konzultačného procesu sa zameriame na špecifiká vášho projektu, požiadavky na vybavenie a dĺžku prenájmu či zakúpenia. Spoločne potom dáme dohromady plány a výslednú cenu za prenájom kontajnerovej kancelárie. Náš profesionálny tím vám poskytne všetky potrebné informácie a spoločne s vami vytvoríme individuálnu cenovú ponuku, ktorá bude zodpovedať vašim očakávaniam a rozpočtu.

Vaša nová budova: kontajnerové kancelárie

Plánujete svoju kontajnerovú kanceláriu dlhodobo, ale zároveň chcete zostať flexibilný? Potom sú modulárne stavby dobrou voľbou. Budovy sú pripravené na nasťahovanie v priebehu niekoľkých týždňov. Dlhodobo zostávate flexibilní a prispôsobujete sa svojim potrebám – kedykoľvek a znova a znova. Kontajnerové kancelárie je možné na požiadanie rozšíriť, zmenšiť alebo úplne premiestniť. Inteligentné technológie, ktoré sú inštalované, zvyšujú hodnotu modulárnych štruktúr.

Vďaka mnohým samostatným modulom od ALGECO neexistujú žiadne obmedzenia v možnostiach designu: od kreatívnych startupov pre začínajúce podniky až po elegantné kontajnerové kancelárie so sklenenými fasádami.

Túto rozmanitosť je možné nájsť v interiérovom dizajne. Otvorené kancelárie sú doplnené samostatnými priestormi pre nerušenú a sústredenú prácu, inšpiratívnymi kreatívnymi zákutiami a relaxačnými miestnosťami na zníženie stresu. Stretnutia sa konajú buď v útulných salónikoch s espresso barom, alebo v zasadacích miestnostiach so všetkým digitálnym vybavením. Súčasné kancelárie sa navyše vyznačujú ergonomicky navrhnutým nábytkom, vysoko výkonnou IT infraštruktúrou, energetickou účinnosťou, príjemnou klímou v miestnosti a optimálnou zvukovou izoláciou.

Výhody modulárneho designu:

  • Krátka doba výstavby priamo na mieste: približne 10 až 15 týždňov
  • Vysoko kvalitné riešenie miestnosti s príjemným priestorom
  • Individuálne plánovanie a návrh
  • Maximálna flexibilita, keď sú vyžadované zmeny
  • Zabezpečenie nákladov a termínov
  • Služba SERVIS 360°: všetko od jedného dodávateľa

 

ALGECO Service Dame

Máte projekt alebo sa chcete dozvedieť viac o našich riešeniach?

Naši odborníci Vám sú k dispozícii od pondelka do piatka, vždy od 8:00 - 17.00 hod.
 

Zavoláme Vám späť

Náš SERVIS 360°

Vybavenie - balíčky


  • Nábytok
  • Kuchynky
  • Sanitárne doplnky

Technika - balíčky


  • Siete
  • Komunikácia
  • Klimatizačná technika

Bezpečnosť - balíčky


  • Požiarna bezpečnosť
  • Bezpečnostná technika
  • Poistenie
  • Údržba