Kreatívny prístup k zákazníkovi si vyžaduje kreatívnu prezentáciu.
Multižánrový festival Pohoda prekročil hranice Slovenska a má zvuk aj v zahraničí.
Na festival každoročne prichádzajú tisícky fanúšikov, ktorí očakávajú zážitok. Uvedomujú si to nielen samotní organizátori, ale aj partneri festivalu, ktorí tu majú svoje prezentačné priestory. Spoločnosť Orange, poskytovateľ telekomunikačných služieb na Slovensku, si objednala výstavbu špecifických priestorov. Takzvanú chillout zónu, kde si návštevníci mohli oddýchnuť, nabiť telefóny a vyskúšať nové modely svetových výrobcov, postavili v tvare pyramídy.
Tvar pyramídy, tri poschodia, terasy pre divákov a takmer 500 m2 plochy. Taký bol projekt pre festival Pohoda. Sme radi, že sme mohli využiť náš kreatívny potenciál a postaviť modulárnu budovu, ktorá sa vymyká bežným štandardom.